torsdag, juni 30, 2011

Tøjkrise.com

Jeg er i øjeblikket i en periode, hvor det fryder mig til dels, at jeg skal på arbejde. Dette betyder sorte bukser og en t-shirt hvor der står "Den Gamle By" og det betyder samtidig - ingen grund til at overveje hvilke klæder der skal pryde min krop. Jeg har vitterligt intet tøj. Løgn. Det har jeg. Men jeg har intet tøj som jeg gider at bære. Jeg kan se, at dette er et luksusproblem i forhold til børn i Afrika uden tøj. I know. Men jeg gider nærmest ikke at have tøj på. Det uforudsigelige vejr hjælper jo heller ikke ligefrem. I morgen skal jeg til London. Det påkræves at have tøj på. What to do. Måske jeg bare pakker; 5 t-shirt (Den Gamle By) og et par sorte bukser. Så er den skid slået. For at forsætte min evindelig rutine af brok - så er der INTET i fjernsynet, jeg gider at se. Luksusproblem. I know.

1 kommentar:

Cmilla sagde ...

HiHi jeg har det omvendte problem:-) alt for meget tøj jeg gerne vil bruge - men heller ikke lyst til at lave en joey;-) Kram fra mig:-)