lørdag, juli 23, 2011

Gammel dagbog.

Her i onsdags kom min mor forbi med min gamle dagbog. Første side er skrevet d. 14/2-1995. (taget direkte ud af min lille kinesisk indbundne dagbog)

Kære dagbog i Dag har mig og mormor taget bussen in til Århus for af se min Kusine
jeg gik og vendet På at hun skulle Stå op. Først tenget Jeg så læste Jeg også kedet jeg mig. Enlig stod hun op Langt om Længe Jeg ka' hende tøj på og mormor Fortalte Hun skulle hedde Astrid Jeg synes det er et mærkligt navn men pænt. Astrid er kun 7 uger gammel hilsen Tine
p.s skrevet i mjesing

4/8 - 95

kære Dagbog i dag så jeg fregaten jyldland
den var bare så flot Bode inden i og udenpå. Jeg Købt en kæde med et stykke rav på. den har jeg på NU. Jeg elsker Lille Lotte det min giraf hilsen tine

p.s skrevet i æbeltoft

95 og 96 er søde og fine (lidt spøjse dagbogsindlæg) så når vi til d. 6/6 - 97 - hvor hele livet er noget lort når man blir forelsket.

Kære dagbog

det hele startede med at jeg skrev et kærestebrev til en dreng der hedder Simon. det her skrev jeg:

Hej Simon

det her er et rigtigt dumt kærestebrev. men jeg skriver det afligevel og nu siger eller skriver jeg det vil du være kærester med mig. HaHa det lyder skide dumt ikke? det eneste du skal er at give brevet til louise og skrive ja eller neg

hilsen tine.

nå men det var brevet. Han skrev desværre fordi han havde en anden. så var jeg på camping med louise og vi ringede til ham for at sige han nu ikke ville være kærester med maya (hans kæreste) så ville jeg gerne. så sage han at han gerne ville. jeg troede ikke på ham så vi ringede igen og faktisk blev vi ved ret lang tid. jeg troede stadig ikke på ham og søndagen ringede vi igen og han sagde at det bare var for sjov. og jeg blev skide sur og louise sagde det til ham. da Jeg kom hjem ville jeg lige ha' noget på det rene. fordi han gerne ville være kærster med mig afligevel. det lyde indviklet ikke? når men han nægtede det hele.
åhhe det er lidt træls at være forelsket
Tine

p.s 12/8 Simon er dum nu

Det er simpelthen så sjovt, at læse gamle dagbøger. Det eneste der har ændret sig er ens stavning og sprog - indholdet er stadig det samme.

Ingen kommentarer: