onsdag, juni 08, 2011

7 års uheld

Jeg kom til at smadre et spejl i dag. Et lille et. Dog stadig et spejl. Uheldet begyndte inden da. Jeg fik et girokort tilsendt fra mit forsikringsselskab på 4710kr - selvrisiko. Not cool. Generelt, så synes jeg, at dagen i dag er dum. Jeg gider ikke noget og er lidt sur. Desuden skrev jeg en mail som blev slettet og det var prikken over i'et af irritation. Jeg bager en kage i dag. Det bliver jeg nødt til. Ellers kunne jeg godt finde på, at eksplodere. Jeg har på mange måder været effektiv i dag, dog. Ikke med hensyn til læsning af Almen Didaktik (en eksamen jeg åbenbart har helt valgt at glemme.) Men med administrative ting. Pas, kørekort (internationalt), gøre rent (meget administartivt), bestille madkonto-visaelektron-kort, ringe dyrelæge (killerKjeld har bændelorm), bestilt tid ved kosme2logen, ringet til lærerstandens brandforsikring. Mange ting. Voksne ting. Jæs.

Ingen kommentarer: