fredag, december 10, 2010

Åh jul!

Jeg har haft sidste dag i Northampton. Det var helt ok og som Agnes på 20 år skrev i sin stauts opdatering på facebook: "Goodbye Northampton :`( These were probably the best 3 months of my life. I will come back one day :) Thanks girls and guys!! It was an amazing time..." og sige at jeg ikke er enig! Tilgengæld var det en lærerig oplevelse. Jeg glæder mig til at komme hjem til læreruddannelsen i Århus og mine klassekammerater på samme alder som mig med lidt mere at sige end "Orh, sooo cute" om en billedbog for børn...
I dag skriver jeg de opgaver vi skulle aflevere i går, færdig - lytter til Sufjan Stevens "Songs for Christmas" mens jeg venter på at min risengrød bliver færdig. Englænderen har lige fået 20.000 kroner tilbage i skat (heldigelort), så jeg har sagt han skal gå ud og købe et par gode og holdbare cowboybukser, så det går den sene eftermiddag sikkert med.

Ingen kommentarer: