torsdag, november 25, 2010

Netbank.

Jeg har fået netbank. Det er sandt. Jeg er blevet spurgt op til flere gange hvordan jeg kunne leve uden netbank og til det måtte jeg svare. "Ganske udemærket, tak." MEN nu har jeg netbank og det er jo vidunderligt. Jeg har lige skrevet en mail fra min netbank til banken og takkede dem. 1. fordi de tjekkede noget for mig. 2. fordi netbank er så smart. Det er da utrolig smart. Der er ikke det man ikke kan. Jo, det er der sikkert - men moderne teknologi stopper ikke med at forbløffe mig. Praise the Something, hvor er det dog smart. Mange ting kan man sige om os mennesker der er knap så godt, men netbank - det kan de finde ud af. Well done!


Ps. det skal også lige siges at man nu kan købe den originale batmobil - noget gammelt er også godt.


Ingen kommentarer: