torsdag, november 04, 2010

Intet som en morgen.....

... Hvor man har god tid!
Det har jeg til morgen! Mit morgenritual er simpelt!
Jeg står op, tager det meste af mit tøj af, laver en kop the, (skriver vist lidt blog), ser lidt 'Modern Family' mens jeg spiser müsli med mælk, tænder for P3 (ja, netradio er fantastisk), går i bad, tager make up på, så kommer tøjet på igen og ud af døren! Jæs! We like!

Hvad jeg ikke liker, er tilgengæld offentlig transport i det engelske! Jeg hader det! Jeg blev så frustreret i går at en lille tåre pressede sig igennem mine ellers så hardcore øjne (?!) - Der er strike IGEN IGEN i tuben og busserne tager hundrede år - så jeg nåede ikke mit første tog kl. 06.53 (og jeg forudbestiller billetter, da det er billigere, men det betyder at jeg kun må rejse på et bestemt tidspunkt - efter det tidspunkt er billetten mere eller mindre ugyldig!) - nåede lige præcis heller ikke det der gik 7.13 og så kom frustrationen - jeg skulle nemlig fremlægge i 'Comperative & International studies'! Så jeg kunne IKKE komme for sent. Men det gjorde jeg. Og det gik.
Men ikke uden beklagelser.

Ingen kommentarer: