torsdag, juli 08, 2010

Sommer i KBH!

Sheriffen er i KBH og vil aldrig hjem igen... Næsten! Jeg vandrer rundt, afslappet og solskoldet på næsen. Ser dejlige mennesker og spilder kaffe. Jeg er grundglad. Eftertænksom. Lidt af det hele. En festival og en by kan gøre det ved én.
Jeg hører Imogen Heap i Mette's lejlighed og forbander virkeligheden. Den er overvurderet. En pige vil bare have det sjovt. Det er i al fald det jeg hører.
Jeg kan mærke den kravle hen i mod mig med en skælmsk smil. Jeg vil ikke!

Roskilde festival var fantastisk og lidt ekstra. Der var fine piger med fregner på næsen og solbrune mænd med musik på tungen. Jeg har krøllede ører - nu med solskold. Intet rent tøj og tisstøv i lungerne. Men det er ok, for jeg har også en uheldig kilder i maven. Det er sommeren. Den kilder én.

I dag skal jeg spise tarteletter. I aften skal jeg se "Dardjeeling Limited". Nu rydder jeg mette's lejlighed op, mest fordi mit eget ligger og roder.



Det er kilder...

Dette er sommer:

Ingen kommentarer: