mandag, juli 12, 2010

Noget om næser..

.. Det er jo soleklart at en baron
der har en næse som en saxofon
er mere kløgtig end en fyr som blot
må nøjes med en asigtstommeltot



Halfdan kan beskrive noget om noget, meget bedre end de fleste kan beskrive noget om lidt. (jeg tror min bibel er 'Tosserier i udvalg')

Jeg har fået fri fra arbejde i dag - ikke frivilligt. Det er for mange på arbejde. Det er ok. Jeg slapper af og har allerede sovet meget og puttet med Kjeld.

Min hjerne har måske lidt svært ved friheden og kører på overdrive. Sådan er det når man ikke skal alt muligt. Så er tiden en helt anden. Hjernekapaciteten bliver udvidet. Men som altid er der mange tanker og for få ord til at beskrive dem. Jeg har gjort rent. Ryddet op. Måske jeg skulle rydde op i mit tøj.

Ingen kommentarer: