torsdag, februar 14, 2008

Modsat Mode!

Jeg gik stille i gang med en bog.. "How to walk in High Heels" - måske den kunne lære mig noget? Tsk! Det viser bare hvor modsat mode jeg faktisk er. Med min vejledning ville enhver modebevidst kvinde føle sig helt ned hvor høje hæle ikke kan komme ned.

Det første man gør er at købe tre t-shirt bh'er i tre farver (helst en i rosa) og så hver dag tager man så underbukser på (Læs:Underbukser der dækker numse helt) i den helt falske farve, så der er ingen tvivl om at undertøjet overhovedet ikke passer sammen. Slet ikke. Husk at Bh'en skal være komfortabel, desto større, desto bedre!

Med hensyn til tøj, så husk at tage noget rigtig dejligt og behageligt på, ikke noget med stramme trøjer eller noget der kan klemme omkring ballerne!

Sko - helst kondi sko (Læs: Converse) eller noget fladt.

Overtøj - Jakke, halstørklæde. Ellers hvad der passer til vejret!

Husk!
DET ER BEDRE AT VÆRE VARMT KLÆDT PÅ, END AT SE SMART UD!
Nu sidder der sikkert folk i smart tøj og g-strenge og tænker: Hun er garanteret kikset.. Og det er helt ok. Jeg ligner ikke påklædningsdukkerne i vinduerne, og selvfølgelig vil jeg da gerne se pæn ud, men jeg nægter at overgive mig til massemægden. Jeg er så træt at folk der proklamerer at de har en helt speciel stil (flippet, smart eller ej) når nu de ligner alle andre. Folk med dreadlocks går med folk med dreadlocks og de ligner hinanden - nej, jeg går kun i hamptøj og elsker alle, men hov se der er en i poptøj, seriøs kapitalist! Og så har vi poptøsen, uhh.. jeg er så sej og skrab og vind, for jeg følger moden og går i det rigtige tøj (Læs: Poptøs kan være hvem som helst) men se lige den der dreadlocks fyr, han lugter sikkert og er anarkist!!
Jeg gider ikke skrive mere nu, bliver nød tilat arbejde. Pointen er bare at man ikke skal dømme en bog på dens overskrift eller gøre noget man ikke synes er rart. Peace out! Slesvig?

Ingen kommentarer: