onsdag, februar 27, 2008

Famous Blue Raincoat.

.. Og så endda med badeværelses effekt..

Jeg har lige spist grøntsags lagsagne og har nu lyst til at ryge ikke-eksisterende cigarette.. Det er forbudt, men de ikke-eksisterende er trods alt bedre end de eksisterende.

Jeg har mere eller mindre fuldført min ansøgning til semenariet og nu må det briste eller bære. Jeg er nervøs og føler mig helt mærkelig tilpas mht en kommende uddannelse der skal startes og jeg er ikke tryg. Jeg kan jo ikke lide at være rigtig voksen og jeg er rigtig dårlig til at betale regninger og det er sådan noget voksne gør. Desværre kan jeg nok nået til en alder hvor det ikke længere er charmerende at man har glemt en 25øre til en pose slik, når det egentlig er en gasregning og meget langt fra 25ørens verden... Jeg er ikke rig og jeg er dårlig med penge - bruger gasregningens penge på slik og gassen på at varme skumfidusser. Men alt det skal ændre sig nu. For jeg skal være rigtig voksen har jeg bestemt mig for. Slut med at tude højlydt og stampe i gulvet!

Jeg er forelsket i en sang. Endnu en sang. Oh, hvilken sang. Was torn at your shoulder.

Ingen kommentarer: