lørdag, februar 09, 2008

Fuld af Snot!

Det er sket igen og det er som om jeg aldrig helt kan ryste den af mig... Mine mandler er på størrelse med to fintpudsede bordtennis bolde og jeg nyser konstant ned af mig selv.. Jeg prøver desperat at række ud efter den nærmeste toiletrulle, men når det som regel ikke og bliver dækket af snot.. Snot er en slags svamp der prøver at rense næsen, så der er alle mulige mærkelige ting i.. Det ikke ligesom spyt der indeholder 98% vand, men så er de sidste 2% selvfølgelig snot bakterier, for ubevidst sluger man faktisk en del snot og det hele bliver bare mere og mere lækkert..
Jeg er alene hjemme og syg.. Det sjovt som folk forsvinder når man er syg.. Uh, ha - jeg skal dælme ikke smittes, se hvor store de mandler er! Og så ender jeg bare med at sidde med selv, bitter og me nul tålmodighed. Slet ikke for en trøje dækkert af snot og tyvetusind snotpapirer flydende ud over det hele.. Jeg spist en del tilgengæld.. Bare det jeg lige kunne få fingre i. Har ingen penge, for der er gået kuks i løn (ikke at jeg ille ha' mange hvis der ikke var....) så jeg kan smovse honning, pizza købt for 2.50 kr. gult vanilieis (falsk farve) og så lavede jeg råkost uden citron.. Ikke helt dårligt faktisk, men det jeg egentlig bare havde lyst til var chokolade, en smertestillende og en sovepille så jeg kunne falde i søvn og sove lige til jeg blev rask igen.

Jeg skal være hit squad næste uge, det betyder jeg skal arbejde et andet sted end normalt.. Man bliver simpelthen sendt ud og arbejde for dem der producere/fremstiller det spil som jeg så skal oversætte/tjekke-for-fejl.. Folk har været i miami og frankrig. Jeg skal til Slough med en tysker! Kun os to. Til Slough. Englands numsehul åbenbart. Smag på ordet: S-L-O-U-G-H! Puh ha, det smager ikke godt. I 5 dage inkl. valentins dag - ikke at jeg er kæmpe fan af valentins dag overhovedet, synes det er noget overreklameret fis (men ønsker mig alligevel hemmeligt blomster), men jeg havde da ikke regnet med at tilbrnge den i Slough på et hotelværelse. Pyt, der er sikkert en god tuder i fjerneren. Ad, jeg opdagede lige noget snot på min kind.
Jeg bliver nød til at lægge mig til at sove inden mit hoved eksploderer og mine øjne popper ud.. Skulle bare lige brokke mig lidt på rigtig dansker manér!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er