mandag, oktober 18, 2010

Dog racing & land-idyl

I fredags var jeg på Wimbledon Dog tracks - en af de mest succesfulde dog-tracks i London. De har deres egen retirement-home til hundene med mulighed for at adoptere.

Det var noget af en oplevelse - jeg tror måske godt at det kunne gå hen og blive lidt af et problem for mig. Med det der gambleri! Jeg var LIGE ved at vinde en trio på førsteløb - gættede de to første hunde korrekt men gættede hund nummer 4 (Call Me Lynn)som tredjepladsen i stedet for hund nummer 6 (Dungaravan Aria) - sørens!!! Efter 5 løb begyndte jeg at løbe tør for penge og lod de andre spille i stedet mens jeg råbte og skreg med en billig øl i hånden!! Det går sindssygt stærkt med de hunde.




Lørdag, med en smule tømmermænd, hoppede jeg på toget mod Kemble, Cirencester, hvor Johnsen befinder sig i hvad man kun kan kalde 'optimal-idyl'. Der var ænder, heste, køer, kattekillinger, hunde (Mojo og Monty), marsvin og fasaner over det hele. Simpelthen så hyggeligt - Johnsen og jeg valgte at lave en omgang hakkebøffer med rødbeder og næsten brun sovs til familien, med hjælp fra den yngste og den ældste af børnene og derefter så vi X-faktor. Det skal også lige siges at vi kom ud og ride!! Ja, Sheriffen was back in the saddle!
Dagen efter skulle vi så på cykeltur, Johnsen ville vise mig en fantastisk lille by, Byberry. OG den var hyggelig! Billeder vil shortly follow.
På vej hjem farede vi dog vild og endte på The Neverending Road. Så da vi endelig fik hjælp af en grinende mand og kom hjem, havde vi fået cyklet i alt 16 miles - hvilket svarer til omkring 26 kilometer.

I dag er rumpetten og lårerne en anelse ømme.









Ingen kommentarer: