tirsdag, september 14, 2010

Peeping Tom.

Man skal ikke finde sig i hvad som helst. Det skal man altså ikke. Jeg var ude at svømme i går. Det var en lille, lavstampet ældre herre også (og 20 ældre damer der dyrkede vand-aerobic).
Jeg svømmede i 'medium lane' eftersom jeg ikke er den hurtigste svømmer, men som den yngste svømmer klokken 8.30 om morgenen absolut heller ikke den langsommste.
Ved siden af i 'the slow lane', svømmende i modsat retning, svømmede en ældre mand. Meget lav og med svømmebriller. Vi svømmede begge brystsvømning. Han med uret, jeg mod uret. Hver gang han nærmede sig mig, dykkede han ned under vandet. Som om han var diskret. første gang tænkte jeg ikke nærmere over det. Men da han gjorde det for femte gang, kunne jeg godt regne ud at det ikke var en del af hans svømmerutine eller at han kunne holde vejret under vand i længere tid. Så sheriffen bestemte sig for at næste gang det skete, ville hun række skråt op og se om det var hende der var alt for glad ved sig selv. Så det gjorde jeg. Ældrelavstampetmand fik hurtigt hovedet over vand igen og til sidst hele kroppen og så så jeg ikke mere til ham.

1 kommentar:

C A T H R I N sagde ...

HAHAHAHAHA!! Så kan han lære det!!