torsdag, september 02, 2010

The Nature of Oxted.

Første måned i England trilogien.

Jeg har fået stablet hele tre møder på benene, med banken, National Insurance og Red Box Teachers - sheriffen har derudover også købt hele 5 engelsk bøger! I'm on a roll!

D. 20 september starter jeg på Northampton University. Not bad, not bad at all.

Jeg har fejret Quintess 30 års fødselsdag.

I dag skal jeg ha' klippet hele 20cm af håret og oversat 10 sider fra engelsk til dansk.

Life is not bad - det er så dejligt at være så meget sammen med Englænderen, for en gang skyld. Han er lige startet på arbejde igen og da jeg ikke laver noget endnu (sådan rigtigt), så laver jeg bare morgenmad og madpakke til ham, stryger tøj og sengetøj, vasker og drikker the. Det er nu hyggeligt... Tilgengæld har jeg spildt kaffe på gulvtæppet - ikke så hyggeligt.

Solen skinner og sheriffen er glad!

1 kommentar:

C A T H R I N sagde ...

Hvis du er glad, så jeg glad. Selvom scatten savner sin sherif!