torsdag, december 03, 2009

PopSheriffen?!

Måske er jeg ved at bevæge mig mere over imod mainstream pop. Acceptere det. Dette betyder ikke at jeg ikke holder ved min ellers fantastiske musiksmag. Jeg har bare fået af vide op til flere gange nu, at jeg skal stoppe med at være så musiksnobbet! Så nu tester jeg vandene og må indrømme at inden i enhver kvinde, findes der en lille popprinsesse. Med høje hæle på fødderne og slangekrøller.
Som teenager tror jeg de fleste går igennem noget Take That (og måske stadig gør lidt) og ja, jeg har da været til Spice Girls koncert, men som tiden gik udviklede jeg mig. Muligvis til én der ikke kunne rumme andre menneskers dårlige musiksmag, fordi min var så veludviklet! Men nu kan jeg godt se. jeg fejlede. Man skal kunne rumme alle. på nær technomusiksmage. men ellers alle andre. og det meste countrymusik. det behøver man heller ikke rumme.

Ingen kommentarer: