søndag, september 06, 2009

"Oh my god, I can't believe it..."

For dælan, Sherif - når overspringshandlinger bliver til dokumentare om "Kaffens Historie" og "Mao: Revolution er ikke et teselskab", når de bliver næsepilleri og opvask - så er tiden inde til at indse at man i virkeligheden burde underspringshandle og derved læse det der psykologi der skulle læses og derefter sove den søvn man trænger til.
Jeg tror på at ens handlinger ikke reflekterer ens tanker - det er den der skilsmisse igen.. Min krop opfører sig ikke som min logiske hjernehalvdel vil have den til....

Tilgengæld har jeg været ude med dåsen i dag og ikke på samme måde som pigerne i kødbyen, men for at samle ind for 'Red Barnet', Cody, Cathrin og jeg scorede 932 kroner - havde håbet på over 1000kr - men der var en del på søndagstur (eller så var de ude og samle ind på en anden gade?!) Cody fik et diplom til væggen.... Jeg ville også have et og fik det! Det skal hænge på min opslagstavle - måske skriver jeg et større beløb på?

Nu stopper legen. Computeren bliver slukket. Det samme gør fjernsynet. Tænderne bliver børstet. Godnat og læs godt!

Ingen kommentarer: